{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

HA Info: Overskrifter af Forumindlæg {{forumTopicSubject}}

Vi har igennem en længere periode oplevet at der oftere og ofterer er indlæg der ikke har en sigende overskrift, de er generende for vores brugere samt svært og skille forum emnerne fra hinanden hvis alle hedder noget i retningen af: Hjælp, kig osv.

Derfor beder vi jer overveje, og skrive, en overskrift på dine indlæg, som siger noget om emnet i dit indlæg.

Et par generelle tips:
- Off Topic kategorien, bruges i de tilfælde hvor dit indlæg ikke kan placeres i andre forumkategorier.
- Reklamer, reklamer for markedsannoncer og markedsannoncer er ikke tilladt i Forum.
- Læs altid dit indlæg igennem og tjek at det er skrevet på en god og let forståelig måde inden du poster det.
- Husk også at skrive en overskrift der siger noget om emnet.

Med venlig hilsen
Hjælpe Administratorene.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA Info: Overskrifter af Forumindlæg
  • #1   4. mar 2013 TAK!

• #2   4. mar 2013 nu spørger jeg nok dumt - men hvad er en sigende overskrift!
    Jeg har set flere gange hvor ejg selv mener at trådstarteren har en sigende overskrift men flok på peger at den ikke er?
    Er det ikke lidt et holdnings spørgsmål?

Jeg ved godt at overskrifter som; "Hjælp, kig osv." ikke er en sigende overskrift!

• #3   4. mar 2013 Overskriften skal kort beskrive, hvad emnet handler om. smiley

• #4   5. mar 2013 Men igen - det er vil lidt en smags sag?
    Fx. Jeg læste lidt i et indlæg hvor jeg personligt mente det havde en sigende overskrift, men flere skriv at hun manglede en sigende overskrift.

Ja jeg mener at der skal være en sigende overskrift men måske kan folk være lidt angribenede - når en har skrevet det så ved tråds starteren det til en anden gang - måske komme med et bud til hvad en sigende overskrift så kunne være!

Bare lige en tanke eller to smiley

Kommentér på:
HA Info: Overskrifter af Forumindlæg

Annonce